Om os

Sekretariat

Sekretariatet i Dansk Facilities Management

DFM har gennem de sidste par år været under stor udvikling, herunder også udvidelsen af sekretariatet i Dansk Facilities Management. Det skyldes, at FM generelt er blevet mere udbredt og at branchen er i rivende udvikling bl.a. ift. bæredygtighed, digitalisering og den hybride arbejdsplads.

Foreningen er bygget op omkring en bestyrelse på 5 ordinære medlemmer og 2 suppleanter, et sekretariat med 6 faste medarbejdere og en række konsulenter, som løser forskellige opgaver for foreningen. Foreningen har ligeledes en udvalgsstruktur, hvor foreningens medlemmer inviteres til at deltage aktivt i udviklingen af FM i Danmark gennem udvalgsarbejde.

Sekretariatet

Laura Lindahl DFM
Direktør

Laura Lindahl

Mobil: 51954433
E-mail: lli@dfm-net.dk

Helle-Lohmann-Rasmussen-Sekretariatet-i-Dansk-Facilities-Management
Vicedirektør med ansvar for viden og udvikling

Helle Lohmann Rasmussen

Mobil: 40604764
E-mail: hlr@dfm-net.dk

Karen-Westergaard-Nielsen-Sekretariatet-i-Dansk-Facilities-Management
Konference- og aktivitetschef

Karen Westergaard Nielsen

Mobil: 29644385
E-mail: kwn@dfm-net.dk

Alberte-Ariel-Nyegaard-Sekretariatet-i-Dansk-Facilities-Management
Kommunikations- og SoMe ansvarlig

Alberte Ariel Nyegaard

Mobil: 20155279
E-mail: aan@dfm-net.dk

Taus-Boeytler-Sekretariatet-i-Dansk-Facilities-Management
Projektleder

Taus Bøytler

Mobil: 71568143
E-mail: tb@dfm-net.dk

Charlotte-Jørgensen-netværk-og-medlemsansvarlig-DFM
Netværk- og medlemsansvarlig

Charlotte Jørgensen

Mobil: 26100252
E-mail: cj@dfm-net.dk

Bliv medlem af DFM
Som medlem bliver du en del af et fagligt netværk, hvor der kan hentes inspiration og sparring, deles viden og opbygges solide relationer. For de som har lyst til det, er der også rig mulighed for at være med til at præge udviklingen både i foreningen og inden for branchen generelt.

Meld dig ind her