Dansk Facilities Management arrangerer hvert år en to-dages konference med fokus på Facility Management, Workplace Management, netværk og vidensudveksling. Denne signifikante begivenhed samler fagfolk fra hele landet og byder på oplæg af inspirerende talere, der giver indsigt i Facility- og Workplace Management fra forskellige perspektiver.
Årskonferencen
Program
Hvert år forsøger vi at sammensætte et program som byder på masser af faglighed, spændende og inspirerende talere og masser af mulighed for netværk samt social samvær.
Talere
Vi bruger lang tid på at finde, researche og høre forskellige talere for at se om de er et godt match til årets konference. Vi sigter efter at finde talere som har forskellige arbejdsopgaver og perspektiver på Facility- og Workplace Management.
FM minimesse
Hvert år har vi et udstillingsområde, FM minimessen, hvor vi samler branchens førerende leverandører og rådgivere. Her får de mulighed for at eksponere deres produkt eller services til deltagerne og komme i kontakt med de rette personer.
Afbud
Ved afbud refunderes beløbet ikke. Du kan altid give din plads videre til en kollega, du skal blot ændre navnet på din billet via linket i din deltagerbekræftelse.
Annullering
Såfremt årskonferencen ikke afholdes fysisk, afholdes årskonferencen digitalt.
Ved deltagelse til årskonferencen
Accepterer du, at vi tager billeder af dig under konferencen og efterfølgende bruger dem til markedsføring af foreningens øvrige initiativer.